Arhitektura novih brendova i rebrendiranje
Pozicioniranje novog ili „novog starog“ brenda usluga ili proizvoda na tržištu zahteva da vaš brend bude rečit i glasan, da komunicira sa potrošačima putem online i offline medijskih kanala. Da bi vaši lojalni, ali i potencijalni, novi potrošači brzo i efikasno prihvatili vašu ponudu kao najbolji izbor za sebe, Briefing tim je tu da vam pomogne da se priča vašeg brenda daleko čuje.
U okviru usluge brendiranje nudimo:
Istraživanje tržišta, konkurencije i postojeće poslovne aktivnosti vaše kompanije;
Izgradnju strategije pozicioniranja Vaše kompanije;
Osmišljavanje i kreiranje autentične priče o vašem biznisu, po kojoj će vas potrošači lako prepoznati i izdvojiti od brojne konkurencije;
Dizajn identiteta brenda (boja, logo, promo materijali, PR tekstovi..);
Promociju Vašeg brenda putem offline i online marketinških kanala;
Stalnu i efikasnu komunikaciju Vašeg brenda sa potrošačima;
Evaluaciju vrednosti brenda na mesečnom nivou.
Nije slučajno što najveće svetske kompanije, kao što je Amazon ili Coca-Cola, veliki deo svojih prihoda (oko 30%) ulažu u brendiranje. Zahvaljujući tome uspele su da se izdvoje od brojne konkurencije (nekoliko hiljada kompanija u svetu se bavi proizvodnjom bezalkoholnih pića, i isto toliko kompanija je koje se bave internet prodajom), i neprikosnoveno zagospodare tržištem.
Ne čekajte da Vaš biznis zapadne u pobleme, pozovite nas da zajedno kreiramo još jednu uspešnu poslovnu priču, jer dobar brend se daleko čuje!