Event management
Neka pravila se nikada ne menjaju, pa tako ni staro poslovno pravilo o važnosti lične interakcije, o značaju tet-a-tet odnosa. Događaji su odličan način da trajno utičete na ljude koji su vam važni. Mi to znamo, i stoga naši planeri kampanja, stručnjaci za brend i kreativci poseduju znanje, iskustvo i entuzijazam kako bi učinili da vaši poslovni i promotivni događaji ostanu u dugom sećanju. Mi znamo kako da pristupimo vašim ciljanim klijentima i publici, kako da ih animiramo i podstaknemo da u vezi sa vašom ponudom budu angažovani u željenom pravcu.
Bez obzira da li je u pitanju kompanijski događaj manjeg obima, uži poslovni sastanak sa važnim poslovnim partnerima, ili pak obeležavanje jubileja, lansiranje novog proizvoda / usluge na tržištu, promovisanje nove politike ili brenda, konferencija, stručni skupovI ili sajamskI nastupi, nudimo vam kreativan sadržaj, PR i organizacionu podršku u ukupnom organizovanju događaja, kako bi vaš pojedinačni događaj bio deo jedne integrisane kampanje, čime on postaje investicija koja traje mnogo duže od par sati.
planiranje, realizacija i merenje efekata promotivnog događaja,
organizovanje događaja za interne i eksterne ciljane javnosti
poslovni sastanci
lansiranje novog brenda
profesionalni skupovi (konferencije, kongresi, seminari, okrugli stolovi…)
sajamski nastupi
Aktivnosti Briefing tima tokom pripreme i organizacije događaja
Učešće u osmišljavanju strategije događaja
Formiranje budžeta i finansijski menadžment događaja
Integrisane komunikacije – razrada koncepta i strategije i organizacija ukupnih marketing i PR aktivnosti događaja
Total design događaja u skladu sa strategijom i postojećim ili novo formiranim vizuelnim identitetom
-Dizajn, priprema i štampa različitih vrsta materijala
-Web menadžment
Informisanje, inicijalna i dalja periodična komunikacija sa svim ciljnim grupama za planirani događaj
-učesnici, gosti, pokrovitelji, privreda, mediji, i sl.
-tele-marketing, elektronska pošta
-inicijalna i periodična komunikacija sa sponzorima i ostalim poslovnim partnerima događaja
Realizacija poslovnih aranžmana sa sponzorima i ostalim poslovnim partnerima događaja
Osmišljavanje, izbor i realizacija prostorne infrastrukture događaja
Izbor i realizacija tehnološke i audio-vizuelne infrastrukture događaja
Komunikacija, priprema dolaska, transport i smeštaj gostiju i učesnika
Aktivnosti Briefing tima tokom pripreme i organizacije događaja
On-site menadžment
Protokol događaja i svečanog otvaranja
Kompletan catering projekta
Aktivnosti Briefing tima nakon realizacije događaja
Završna korespodencija sa svim učesnicima događaja
Postprojektne aktivnosti